Sadzę

Jesienny liść

Przyszła jesień, pora więc na sezonową robótkę! W zeszłym roku robiłam dynie, w tym pora na liście.

Wybrałam bardzo prosty, ale za to jakże piękny wzór z bloga Robootkomania. Wybrałam rdzawy, jesienny kolor, ale trochę marzy mi się też wersja większa i wielokolorowa, żółto-pomarańczowo-czerwona. Tylko nie wiem, czy znajdę na nią czas, bo jest parę innych projektów, które chciałabym zrobić… ostatnio wziął mnie prawdziwy szał na szydełkowanie i tyle rzeczy chciałabym zrobić, że aż nie wiem, w co ręce włożyć. ;)

Liść na zdjęciach jest niewykrochmalony – powinnam w końcu to zrobić, ale przyznam, że trochę mi się nie chce, bo i nie wiem, jak się za to zabrać. Ech, powinnam się w końcu nauczyć krochmalić rzeczy… Ale i tak nie wygląda źle, zwłaszcza w połączeniu z moim małym, jesiennym kącikiem. Kasztany, świeczki i szydełkowe liście – od razu robi się przyjemniej, nawet gdy za oknem deszcz.

Materiały:

  • Na podstawie wzoru: Autumn leaf
  • Szydełko: 2 mm
  • Kordonek Ariadna
  • Igła dziewiarska
  • Znacznik
  • Licznik rzędów

Przepraszam, że nie podaję dokładnie kordonka, ale ten zaginął w tajemniczych okolicznościach. Szukałam i nic, ale ponieważ mam włóczki rozłożone w piętnastu różnych pudłach w losowych miejscach domu, może po prostu odłożyłam go gdzie indziej niż mi się wydaje. Pewnie jeszcze się odnajdzie, a wówczas uzupełnię metryczkę.

Skomentuj

