Piszę

To co stare i zapomniane w „Magazynie Biały Kruk”

Opowiadanie To, co stare i zapomniane ukazało się w 1. numerze magazynu dla fanów fantastyki „Biały Kruk”. Magazyn można pobrać za darmo w formatach PDF, ePub i Mobi.

Parę słów opowiadaniu – w zamierzeniu jest to horror, przede wszystkim jednak zależało mi na stworzeniu nastroju lata, wakacji oraz tego dziwnego momentu w życiu na granicy dzieciństwa oraz dojrzałości. Jest to też opowieść o przyjaźni, głębokiej, pełnej zrozumienia i czułości. I mam nadzieję, że właśnie te elementy docenicie.

2 thoughts on “To co stare i zapomniane w „Magazynie Biały Kruk””

    1. Spokojnie, ja mam zwykle co najmniej 3 zakładki z tekstami, które chcę przeczytać, a nie mogę się zabrać (i zwykle je gubię, gdy po tygodniach chodzenia bez przerwy przeglądarka się wywala…) Całego BK też jeszcze nie przeczytałam!

      Polubione przez 1 osoba

Skomentuj

