Szydełkuję

Liara T’Soni

Komandor Shepard doczekała się towarzyszki – tym razem spośród postaci z Mass Effecta padło na Liarę T’Soni.

Co do wzoru, to bardzo spodobało mi się rozwiązanie, jak zrobić włosy, które bardziej przypominają macki. Może mi się to przyda na przyszłość :)

Znowu wykonałam drobne modyfikacje – w oryginale nogi były po prostu szare, doszyte do białego ciała. Wyglądało to tak sobie, dlatego postanowiłam pół nogi zrobić na szaro, a pół na biało, a potem na granicy naszyć nakolannik, żeby wyraźnie zaznaczyć, gdzie się kończy wysoki but. Podoba mi się tak dużo bardziej.

Poza tym jeszcze z tyłu na płaszczu dodałam na środku szary element, który wypatrzyłam na samej postaci, a którego też we wzorze nie było. Sam płaszczyk okazał się łatwy w wykonaniu, bo to w sumie prostokąt naszyty na ciało.

Było tylko trochę zabawy z detalami, a to łańcuszki trzeba było przypinać, a to wykazać się znajomością ściegów (czy raczej poradzić sobie z ich nieznajomością :D). W sumie efekt jest super. :)

Materiały:

  • Na podstawie wzoru: DIY GEEKERY.
  • Szydełko: 3 mm
  • Włóczka:
    • DROPS Karisma biała (19)
    • DROPS Karisma jasny dżins (30)
    • DROPS Karisma kobalt (07)
    • DROPS Karisma średni szary (21)
    • Materiał: 100% wełna
      Waga/długość motka: 50 gram = 100 m
      Zalecany rozmiar drutów: 4 mm
      Próbka: 10 x 10 cm = 21 o. x 28 rz.
  • Puch silikonowy do wypchania
  • Oczy niebieskie do zabawek 6 mm
  • Igła dziewiarska
  • Znaczniki
  • Licznik rzędów

 

Wrzucam notkę ze sporym opóźnieniem, ale też w sumie nie mam żadnych nowszych projektów. Jakoś tak mam, że jak piszę, to nie szydełkuję, a jak szydełkuję, a to nie piszę, a teraz staram się intensywnie pisać. Szkoda tylko, że właśnie skończony tekst potrzebuje tylu przeróbek. -_-

2 thoughts on “Liara T’Soni”

  1. Rewelacja! Świetnie sobie poradziłaś, bardzo mi się podoba efekt… a jeśli musiałaś sobie radzić z nieznajomością czegokolwiek, to chyba wyłącznie z nieświadomością swojego talentu :) Pozdrawiam!

    Lubię to

Skomentuj

