Szydełkuję

Czarna owca

Z okazji Dnia Matki zrobiłam czarną owcę – inną jednak niż poprzednio. O ile pierwsza owca była malutka i urocza, to jednak miała trochę świński kształt…? Nie wiem, po prostu coś nie do końca mi w niej pasowało. Wybrałam więc inny wzór plus trochę go przerobiłam.

Moja owieczka ma dorobione uszy na podstawie tych ze wzoru na renifera oraz ogon. Mam wrażenie, że wyszły trochę za duże, ale w sumie wyglądają dobrze. :)

Po raz kolejny wróciłam do pracy z włóczką Drops Boucle Alpaca. Za pierwszym razem ciężko mi się z nią pracowało, ale myślałam, że wynika do głównie z mojego braku wprawy. Nie, to po prostu ta włóczka. Zakładam, że dużo łatwiej zrobić nią szalik czy coś podobnego, ale w przypadku szydełka, za nic po prostu nie widzę, co w zasadzie robię. Nigdy więcej. Choć na puchatą owcę jest idealna. ;)

Materiały:

  • Na podstawie wzoru: Kristi Randmaa
  • Szydełko: 3 mm
  • Włóczka:
    • Drops BOUCLE ALPACA 0602 (brąz)
    • Materiał: 80% Alpaka, 15% Wełna, 5% Poliamid
      Waga/długość motka: 50 gram = ok. 140 metrów
      Zalecany rozmiar drutów: 5 mm
      Próbka: 10 x 10 cm = 17 o. x 22 rz.
    • DROPS Karisma czarna (05)
    • Materiał: 100% wełna
      Waga/długość motka: 50 gram = 100 m
      Zalecany rozmiar drutów: 4 mm
      Próbka: 10 x 10 cm = 21 o. x 28 rz.
  • Oczy niebieskie 6 mm
  • Puch silikonowy do wypchania zwierzaków
  • Igła dziewiarska
  • Znacznik
1 thought on “Czarna owca”

Skomentuj

